معمای قتل در کنار صخره همراه با جواب
نوشته شده توسط : morteza.73
معما,معما جدید,معما جنایی,معما پلیسی,معما قتل,معما سخت,جواب معما سخت,معما نکته دار,معما باحال +18

 

مردی شتابان وارد اداره پلیس شد در حالیکه پشت سر هم این جمله را تکرار میکرد ” همسرم را کشتند …. همسرم را کشتند ….” . یکی از افراد پلیس از او پرسید که چه اتفاقی افتاده و داستان از چه قرار است. مرد توضیح داد که هنگامیکه اطراف صخره های کنار دریا همراه همسرش که چند قدمی از او عقبتر بوده قدم میزدند، ناگهان صدای رعد بسیار بلندی به گوشش رسیده. او وحشت زده از صدای بلند، برمیگردد تا ببیند صدا از کجا بوده ! ناگهان برق مهیبی محیط را روشن می کند و همسرش جیق می کشد. هنگامیکه رویش را به سمت همسرش برمی گرداند، می بیند که همسرش از بالای صخره ها سقوط کرده و به پایین افتاده و همان لحظه مردی را در حال فرار میبیند.

پلیس پس از شنیدن تمامی صحبتهای مرد اعلام میکند که اظهارات او دروغ بوده و او را بلافاصله به جرم قتل همسرش دستگیر میکنند. به نظر شما پلیس چگونه می دانسته که او قاتل است؟

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

جواب معما :
از آنجا که در هنگام رعد و برق به دلیل سرعت نور اول برق دیده می شود بعد صدای رعد شنیده می شود، معلوم میشود که داستان مرد دروغ بوده چون مرد ادعا کرده بود که ابتدا صدا را شنیده و سپس نور را مشاهده کرده، به همین دلیل پلیس او را دستگیر کرده.





:: بازدید از این مطلب : 2436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سایت تفریحی
سایت تفریحی